Yasmin el Desouky
Isa Dogan
Bestuurslid

Over ons

Bij SV Madestein staat plezier voorop, zowel op als buiten het veld. Of je nu een doelpunt scoort, een prachtige redding maakt of gewoon geniet van het samenspel, laten we het spel vieren en koesteren. We zijn trots op de positieve energie die onze spelers, trainers en supporters met zich meebrengen, waardoor ons sportterrein een plek is waar iedereen zich thuis voelt.

Respect is de rode draad die door onze club heen loopt. Respect voor elkaar, de tegenstander, de scheidsrechter en alle betrokkenen. Het is de sleutel tot een sportieve en gezonde voetbalomgeving. Bij SV Madestein streven we ernaar om niet alleen op het veld te winnen, maar ook in de manier waarop we met elkaar omgaan.
Op deze website willen we jullie op de hoogte houden van alle activiteiten, evenementen en prestaties van onze club. Samen vormen we een hechte gemeenschap die gedreven wordt door liefde voor het spel en respect voor elkaar. We nodigen iedereen uit om actief deel te nemen aan onze community en deelgenoot te worden van de SV Madestein-familie.

Laten we blijven streven naar plezier, respect en sportieve successen. Samen maken we van SV Madestein een plek waar iedereen zich thuisvoelt en waar we gezamenlijk de mooiste herinneringen creëren.

Onze huisregels
1. We discrimineren niet, iedereen is welkom.
2. wij zorgen voor een positieve sfeer.
3. Wij gedragen ons correct en sportief.
4. Wij accepteren beslissingen van de scheidsrechter.
5.Wij genieten van elkaars acties en accepteren fouten.
6. Wij gaan zorgvuldig om met onze accommodatie en materialen,
7. Wij schelden en pesten niet.
8. Wij respecteren het werk van de vrijwilligers.
9. Wij spreken elkaar aan op verkeerd gedrag.
10. Wij beleven bij SV Madestein plezier.

Het Bestuur van SV Madestein